Ongoing Promotion

Kesayangan Beta

Friday, November 30, 2012

Aku perlukan Dr.

Aku rasa aku perlukan penasihat dalam soal-soal hati dan perasaan ini.. ermm ntah apa nak jadi dengan aku ni.. aku kasian dengan diri ku.. Orang cakap I'm too good for him.. Someone else yang lebih menghargai aku yang layak bersama ku. 
Tapi aku, aku masih tak boleh leraikan semua perasaan yang aku ada padanya.. Aku suka dia dan aku masih sayang dia macam dulu. Tapi aku tahu yang aku tak mungkin dapat bersamanya macam dulu. Kalau dulu, lagu-lagu yang dia nyanyi hanya untuk aku, mungkin sekarang tidak lagi untuk aku.. Aku rindu suatu ketika dahulu bila dia sering kali bernyanyi untuk ku.. Dia bukanlah artis tapi aku merupakan  DIE HARD FAN dia.. Sejak  mula kenal dia dulu, aku mulai suka lagu-lagu belada Melayu..

Sayangnya sekarang, aku tidak lagi mendengar dendangan lagu darinya untuk aku. Yes, kami masih bersama tapi hubungan kami  bukan seperti dulu.. Saat ini, hubungan kami agak pahit tidak semanis dulu. Sukar untuk ditelan tapi aku mesti terima hakikat aku bukanlah sespecial dulu bagi dia. AND NOW, AKU PERLU SESEORANG YANG BOLEH NAIKKAN SEMANGAT KU DALAM HAL NI... arghh kasian sekali diriku yang tak mampu menghilangkan dia dari otak ku.. Padahal dia mungkin tidak seperti aku yang hari-hari memikirkan tentang dia. AKU RASA INI TIDAK ADIL BAGI DIRIKU. Sometimes...

    

Dugaan Hidup


No comments:

Post a Comment