Ongoing Promotion

Kesayangan Beta

Wednesday, November 07, 2012

Kawan ku jatuh dalam kelas?

Kawan ku jatuh dalam kelas? Rasanya nak gelak dulu ka or cepat-cepat tolong dia? Ha kalau aku la kan law kawan tu bestfriend aku yang gila-gila, confirm aku akan gelak dulu n take picture sekali wat ugutan masa hadapan....hahahhahaha(gelak jahat) Tapi law kawan yang jatuh tu kawan besa-besa jak aku akan tahan jak gelak kat hati n buat muka simpati. Hehehehe(lagi jahat kalik) Kalau orang yang korang tak kenal? Nak wat camna? ermmm Aku akan pura-pura tak nampak dia jatuh, kasian kot mesti dia malu law kita nampak dia jatuh. Jatuh masa turun bas ka, jatuh dalam longkang ka, jatuh kat tangga ka, or jatuh kat mana-mana jak bha. Rasanya aku jadi lebih baik bila orang yang aku tak kenal jatuh. Nak dijadikan ceritanya, kawan aku seorang ni jatuh dalam kelas kot. bayangkan begitu ramai dalam kelas tersebut, lebih kurang dalam 40 pelajar. Malu ke tak dia ni? Sebab dia ni mang xtaw malu pun..hahahha(sory brad) Aku tak la saksikan kejadian dia jatuh kerusi tu bab aku tak sama course ma dia, dia n member aq seorang yang crita. Konoknya jam 11am tu dia masuk klas trip sombong lagi tu, tak tegur sapa-sapa kot trus duduk kat kerusi barisan belakang.
Begini ka muka comel yang ko maksudkan?

Tup tup tup...bersandar-sandar kat kerusi tu lalu pagh!!! Kepala mencapai lantai dulu. *Burung-burung beterbangan di atas kepala. Kelas senyap pandang dia, aku rasa law dia boleh hilang time tu mesti dia menghilangkan diri.hahahhaha yang si kawan tu plak, member yang lagi seorang ndak la menolong bha, hanya melihat dari jauh. Alasannya konok t dia dtg menolong na terharu orang yang jatuh tu n menangis. Abang angkat dia jak la yang tolong dia bangun time tu...Satu klas kecoh tanya dia ok ka tak. Tapi dia pandai la plak maw cover-cover malu. Masa diinterview petang tadi sempat lagi bha dia gtaw yang dia trus buat muka-muka comel n menangis...Lucu la kalik muka comelnya tu.. mulut muncung sikit, lap2 air mata...tunduk2..tapi mengadu kesakitan jugak dia. Kepala kot yang jatuh dulu.

Aku ni pandai jak nak cerita sal dia, aku sendiri selalu jugak jatuh. Kat rumah tu xpernah ada orang yang jatuh, balik-balik aku jak yang terlantang jatuh. Kat hostel ni pun, xpernahnya student block kami ni jatuh, balik-balik aku jak yang jatuh, jatuh dlam tandas la, jatuh kat bilik la and baru-baru ni jatuh masa main bola jaring. Siksa kot lutut luka nak mandi pun susah..Tapi aku kalau jatuh, aq tak nangis la mcm member aku tu..heheh kuat la konok. Paling-paling aku akan gelak and bagitau kat sapa-sapa yang ada kat samping aq time tu yang aku jatuh lagi. Hahahahaha..."hahahahaha jatuh aku" <----diolag2 ku la ni.

Untuk kawan aku yang jatuh, trauma sudah ko ah maw sandar-sandar kat kerusi. Moga sakit badan ko cepat sembuh. Paling penting kepala ko tu...hahahahaha jangan jadi lain sudah. Nasib badan la jatuh, lain kali bangun sendiri...kuikuikuikui...oppsy jangan marah brad. Assalamualaikum.... ^.^!

No comments:

Post a Comment