Ongoing Promotion

Kesayangan Beta

Wednesday, December 05, 2012

"Hot Trend in USM"

Kalau suatu ketika dahulu pada abad ke-19 di Barat, sejarah ekonomi menjadi satu trend yang hot dalam pensejarahan mereka akibat revolusi perindustrian dan kesan kemunculan "New History"

Disini, USM apa yang menjadi trend dan hot issue..

Wauwauwau, apa yang hot kat USM sekarang ni?

Lately ni mang ada trend yang agak cool kat USM bagi saya..mana-mana pergi mesti ada orang cakap pasal benda ni..rasanya hampir setiap student consume this thing..aha, really?! Apakah?
Saspen sikit..bukan benda buruk...ala da musim dia tu yang jadi hot trend kat USM and rasa-rasanya IPT lain kat semenanjung ni pun sama.. 

Tada..Let me introduce you "DURIAN CREPE"!
Yummy rite?

ergg telan air liur kejap
Memang food yang sangat hot sekarang ni.. Banyak student kat sini sampai buat perniagaan Durian crepe ni.. Apa taknya kalau demand meningkat dari hari ke hari. Benda ni yang buat  inquiry aku semakin menebal..ergg actually aku tak rasa lagi menetang ni sebab tu nak tau sangat apa rasa and what is so special about this food.. Nak tempah juga kat member but poket kering, duit tajaan tak masuk lagi :( ngeee tunggu orang bagi je la...hahahaha  By the way, nampak sedapkan guys?

Lots of love
Assalamualaikum

4 comments:

  1. Replies
    1. ergg aku telan liur lagi bila ada yg setuju menatang ni sedap..hahahaha

      Delete
  2. tahun ni baru meletop durain crepe ni kan??rasenye tahun lps xde lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya..sebab aku pun fikir benda ni macam baru muncul tahun ni..sebelum ni mcm xwujud pun..ntah lah..mgkin ada kot tapi xfames..kn..

      Delete