Ongoing Promotion

Kesayangan Beta

Saturday, June 30, 2012

Last night i wasn't sleep at all, I been wacthing korean drama "Take care of us, Captain" it's really interesting story about pilots and all families in the flight company n conflict among them. When the scenes are funny, i'll laugh until my stomach in pain. Hahahaha but when the scenes are sad, i'll cry like i'm part of the conflict that they faces. what a drama of life. Because of that, i can't wake up early this morning. i have to hurry, the time is not waiting for anyone...hurry went to the bus station..around 2 hours of the journey, i safely come to Perak. Welcome Perak, be nice to me^^

Thursday, June 28, 2012

MY Sewing Machine

Finally mine, this holiday gonna learn how to sew. Masa nampak benda ni kat Mydin, wahhhh!!! my eyes shining, it was outstanding. heheheh mcm over plak..i dun know how to sew actually but i remember when i was young i owex quietly play with my mom's sewing machine..hehehe back then , i owex imagine myself making my own clothes. Now the journey begin. 

Thursday, June 14, 2012

What is "KAMI"

       This few days i been watching drama "KAMI"..its quite interesting walaupun permulaannya agak mengelirukan but i can catch up the story. Its about how WE make friends, teenage problems, family issue and how we going to handle all the problems that come to us while we still young.

 hey i found out something about friends here, WE have same hobby, like the same muzic, and many others similarities even we look different to each others.. but we still have that geng aura.. boleh kamcing gtu.. and if you guys have some times, i suggest you all watching this drama series or the movie.. huhuhu youtube ada..

P/s: Selamat menemukan dan mencari rakan-rakan sejati.^__^ lot of smile yoo..

Saturday, June 09, 2012

Aku budak Comot

Teringat kisah silam masa baru-baru naik tingkatan satu.. ceritanya begini.. Aku dulu masa sekolah rendah skola kat Sekolah Jenis Kebangsaan Cina, da namanya sek jenis kbgsaan mang xreti lgsg pakai tudung smpai la nak naik tgkatan satu.. kalau nak ingat memang malu sgt.. kali pertama pakai tudung memang tak ketentuan... alahai la mang xtaw langsung, perasaan n perangai masih mcm budak2.. aku heran masa mula2 masuk sekolah menengah sebab ramai yang tengok aq semacam..nampak mcm aq jijik sgt.. bila tengok kat cermin.. walawei tudung aq senget sana sini.. hahahahah budak xreti, org rumah pun bukan pandai kasi aq pakai tudung..terpaksa la usaha sendiri lipat sendiri kat kepala.. satu ari tu aq mkn aiskrim punya la comot kat tudung..mcm bdk tadika..eeuuii  sampai skrg xble lupa..semua asyik tgok2 kat aq, kotor sgt ka aq?? aq taw sebabnya... sebab tudung aq xkemas n koor akibat aiskrim..mcm bdk pengemis da aq bayangkan...tudung aq xpena bertahan lama kemas kat kepala, xsampai sejam mesti da senget sana sni lagi... paling teringat kalau hari isnin.. perhimpunan pagi bha.. apa lagi sibuk la kawan2 baik ku kemas kan cara pemakaian tudung aq..seorang lipat yg seorang lagi pinkan.. sweet jugak kat budak tingkatan satu ni.. tapi aq tgok kini budak yg masuk tingkatan satu wah bukan main lagi gaya dorang,,siap pandai fesyen2 lagi...  apa pun aq sgt bertuah dapat pengalaman yg manis lawpn xberapa nak manis tapi lucu bila dikenang..