Ongoing Promotion

Kesayangan Beta

Monday, February 11, 2013

Mabul Island

Hi,

Hari ini nak cerita sal bercuti g Mabul baru-baru ni.. jangan tekejut if I say I'm went there with my RM0.. hahaha bahagianya dunia bercuti dengan bajet 0.. KOSONG .. nak taw camna aku boleh bawa member aku bercuti g Mabul dengan RM0?? teruskan membaca...

lalalala mudah je nak bercuti dengan RM0 if korang banyak link and kenalan..macam aku..bukan aku yang banyak link tapi mak bapa aku yang banyak link sana sini.. Sejak bulan Disember law tak silap saya, mak aku menetap kat mabul jaga homestay mak cik aku.. na dia, mana la taw ada perancangan nak bercuti ke mabul.. Summer Friends ..bolehlah klik kejap if nak tahu lebih lanjut..

kan da melalut..back to the story.. walaupun mak cik aku tu kaya and ada homestay tapi sorry okay, aku tak tumpang kaya dia pun..g Mabul pun aku tak duk homestay dia.. Aku dengan member aku stay rumah kedai..korang taw tak rumah kedai tu apa?? hah kat rumah tu 2 tingkat, kat atas rumah kat bawah kedai runcit.. pemilik rumah kedai tu anak buah mak aku.. kami stay kat sana.. dapat makan free lagi..heheh sgt2 berterima kasih kat anak buah mak aku tu..baik orgnya.. ok itu sal tempat stay.setel~~

ha pasal bot ke mabul lak.. huhuhuhu lama jugalah kami tggu kat jeti.. Tunggu org2 bapa aku kenal..last2 atas pengaruh anak buah makcik aku yg agak berpengaruh kat mabul tu..Kami pun dptlah nak bot seventure free2!! hahahaha

Kesimpulannya, if korang ada link or family kat desinasi pelancongan ni, mudah je nak travel with bajet RM0... itu je..thanks la pada yg baca smpai sini.. hehehehe so here our pic masa kat sana 2 hari 1 malam... sorry I share sikit je








No comments:

Post a Comment