Ongoing Promotion

Kesayangan Beta

Thursday, March 21, 2013

Gluta 200k Botox Filler


Ramai yang inginkan kulit putih tapi kebanyakan supplement yang berada dipasaran harganya sangatlah mahal contoh Beutskin Essense. Memang akan putih tapi mampu ka belanja RM400 setiap bulan?

Saya pun pengguna BE tapi disebabkan poket yang tak mampu untuk tanggung kos tersebut, cuma sempat abiskan 2 kotak jer...saya beralih arah kepada produk baru ni. Dan kesannya memang baik, dalam 2 minggu da boleh nampak perubahan, parut jerawat saya makin kurang. Dengan pengguna berterusan, saya yakin masalah parut jerawat yang saya alami akan selesai. Ingat tak testimoni saya soy collagen..ermm soy collagen tu bagus juga tapi berat badan saya naik tu yang minum BE..last2 BE pula mahal la sgt der..akhirnya jumpa product yang berbaloi dan berkesan dengan kulit saya..malah sekarang ni makin putih da..huhuhu
ada masa nanti saya share gambar sya yang terkini yang da macam ala-ala korea..

Korang nak try? boleh beli dengan saya..leave your comment^^! Tak pun sms saya 013-5933089 (serius buyer okay)


Gluta 200k Botox Filler 30caps
  
HARGA : RM 75
FREE POS 

RM 80.00 - Sabah/Sarawak
FREE POS 


Jenama PRETTY WHITE (BOTOL PINK)
Manufactured By UNOZAWA COMPANY KOREA
Botol pink - Whitening



Jenama TK NATURAL
Manufactured By GNOSIS COMPANY SWITZERLAND 
 
 


Kebaikan Gluta 200000 setanding dgn produk pemutihan lain yang berharga berkali ganda darinya..so kenapa nak bayar lebih?

- ia boleh firmingkan muka dan tiada lagi dagu berlapis atau pipi jatuh

- ia juga menghilangkan/memudarkan kesan jerawat/jeragat, wajah akan lebih berseri/glowing

Untuk kesan yang bagus amalkannya sekurang-kurangnya 3 bulan untuk melihat perubahan. Penggunaan yang berpanjangan akan menjadikan kulit semakin cantik, badan pun sihat


Fungsi Glutathion:-

~Memutih dan melicinkan kulit
~Melambatkan proses penuaan
~Melangsingkan badan
~Untuk kecerahan berganda dan membentuk wajah menjadi lebih runcing
~Menyekatakan tona warna kulit menjadikan kulit lebih bersinar
~Menghilangkan jerawat dan juga parut jerawat
~Mengurangkan kedutan dan bintik2 gelap dan membantu mempercepatkan kulit menjadi lebih berseri-seri dan kemerah-merahan secara semulajadi
~Supplement yang mudah dan selamat
~Anda tidak perlu menahan sakit dan membazirkan wang anda dengan kaedah suntikan dan pembedahan

  Manfaat Glutathion pada tubuh:-

* Mengatasi masalah kesulitan hamil & menambah bilangan sperma (untuk lelaki)
* Mencegah dan merawat gejala kanser, HIV, fibroid, alzhemeir, Parkinson, thyroid
* Merawat gejala berkaitan paru2 seperti lelah, radang paru2 & emphysema (udara berlebihan dalam paru-paru)
*Merawat masalah hati (menyahtoksin nikotin, alkohol)
*Merawat keletihan melampau, katarak & masalah mata, diabetes, darah tinggi
* Melindungi jantung & merawat kolesterol
* Melambatkan proses penuaan, meningkatkan system imuniti, merawat rambut gugur dan lain-lain

Keberkesanan pada kulit :-

* Mengecilkan pori-pori & menjadikan kulit lebih lembut, segar & berseri-seri
* Menghindari pigmentasi serta mengawal & mencegah kesan jerawat
* Jawapan kepada kedutan awal
* Menghasilkan & membaiki DNA
* Membasmi nikotin dalam badan

Tiada gejala negatif terdapat pada gluthathion kecuali "Pencerahan Kulit Secara Keseluruhan…"


Berapa lama nampak kesan?

Perubahan seawal dalam 2 minggu, perubahan ketara adalah seperti berikut: 

* Kulit yang sederhana cerah "Light-medium brown skin" : 1-3 bulan
* Kulit yang tona gelap "Dark brown skin": 3-6 bulan 
* Kulit yang amat gelap " Very dark skin" : 6-12 bulan
* Kulit hitam " Black skin": Sekurang-kurangnya 18 bulan ke atas
Cara Pengambilan Gluta 200000mg :
Sebelum pengambilan produk ini disarankan lakukan detoks selama 3-5 hari supaya toksin di dalam badan dapat di keluarkan dan proses keberkesanan produk super whitening gluta lebih cepat berkesan.
* Makan 1 kapsul 15-30minit sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur malam


* Untuk kesan yang lebih cepat boleh diambil 2 kali sehari.
* Maxsimum 2 biji sehari

KANDUNGAN :
L-Glutathione 200000mg
Super Lemon (Vitamin C ) 2000mg
Collagen 2000mg
Bioflavoni 500mg
Pine Bark Extract 100mg
Grape Speed Extract 100mg
Koji Berry 500mg
Acerora Cherry 100mg
Green Coffe Berry 100mg
Berry Fruits Extract 100mg



PERHATIAN:-

* Wanita mengandung, menyusukan bayi, kanak-kanak dan orang yang sudah berumur 55 tahun ke atas dilarang untuk mengambil gluta ini.
*Jangan ambil kafein dan minuman berkarbonat semasa pengambilan GLUTA 200,000mgini kerana ia boleh menyerap Vit C, kolagen dan glutathion (agen pencerah) dalam badan.

Jika hendak minum juga jarakkan masa 3-4 jam selepas pengambilan gluta.
*Minum air putih  2-3 liter sehari bagi melancarkan pembuangan toksin dan mengoptimumkan penyerapan kolagen oleh badan untuk mendapatkan hasil yang lebih cepat.
* Ini bukan produk buatan Thailand..

Semua produk ini dibungkus semula di Thailand..

Thailand import Gluta 200000mg dari Korea & Switzerland.

Mendapat kelulusan halal dari The Islamic Committe Office of Thailand.
Mendapat Pengiktirafan GMP(Good Manufacturing Practices).

P/s : Kesan penggunaan terhadap individu mungkin berbeza mengikut pelbagai cara terhadap pengambilan individu itu masing-masing.

No comments:

Post a Comment